Instagram

fredag 4 juli 2014

sim SM fredag


Gullivers fredag!
2 SM silver 







Tränare laddar inför finalen


Funktionärer håller koll


Gulliver och Skagius firar silver och guld


Nöjd Carlsen fortsätter simma på topp


Sara simmar hur bra som helst! Typ världsårsbästa




Uddevallas  lag simmade till sig ett silver på 4x100 medley vilket är Gulliver andra silver för dagen

Efter middagen som bestod av lax och något kött drällde jag på stan lite


Hamnade på Casting tror jag det hette. Tävlingen gick ut på att på olika avstånd och med olika kast helst träffa metall plattan i mitten. Träff gav 10 poäng sedan poäng i fallande skala 10,8,6,4


Den här spelaren var tydligen bäst i Sverige men som i tävling var det nog inte så denna kväll.

Hur tävlingen slutade har jag inte aning om då jag hann tröttna innan tävlingen vart avgjord.


Sedan hamnade jag på denna idrott???? fyra tjejer i en glas bur som slår en liten boll. Tror det var en boll såg den aldrig... men hörde när den slog i glaset jag och tv plåtade genom.
Jag tror jag vet vad sporten heter men klarar inte av att stava till det ;);)

Nu får det vara nog med sport för idag får ladda om för en ny dag med simning i morgon

Är ni mer intresserade av resultaten läser ni om det i Bohusläningen


Måste erkänna att jag är mycket spänd inför morgondagen..... Skall köket ha fått någon smak på äggröran... nu två dagar helt smaklöst. Baconen hart jag gett upp!!!! Det är tryggt att veta att de tar igen smak upplevelsen till lunch och middag då maten smakar förträffligt.

Sov nu gott så ses vi på en dator när er i morgon.

Håkan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar