Instagram

fredag 6 juni 2014

Inför DM/JSM

Plötsligt händer det!!!
Jag har hamnat på en simtävling igen. Kommande helgen skall jag vara med på DM i simning som går här i Borås


Det är en otroligt stor trupp med i år. Det är många nya ansikten i vattnet, men också flera av de som varit med länge.

Det är så roligt att se de simmarna som man har sett under flera år när de är i vattnet då man känner igen dom på deras sätt att simma. Här behöver man inte se ansikten eller liknande för att se vem det är. Det räcker med hur de drar ett simdrag eller hur de vänder för att man skall kunna se vem det är.


Det är samma med maten nu som tidigare. Inte har jag tränat eller rört på mig något större, men äter gör man. Tror det är för att hjälpa simmarna ladda ordentligt med energi inför morgondagen. FAST.... min energi lagras nog på ett annat sätt....



Till middagen idag var det 27 person er som njöt av den goda pastan. två tränare, jag och resterande var  simmare. Under helgen ansluter det fler simmare som simmar enstaka pass.

Nu sover vi några timmar innan det är dags att ladda in mer mat. Då laddar vi med en hotell frukost.

Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar