Instagram

fredag 25 mars 2011

Vecka 12 var fulltecknad!

Det var nu inte bara veckan som var full, utan månen började med att vara stor och nära under helgen som gick.

På måndagskvällen var det årsmöte i Uddevalla sim. Jesper Svensson  blev mycket välförtjänt vald till årets simmare.




Våren börjar göra sig påmind i våra trakter. Ett tran par kom på en kort visit. Jag ser fram mot att dessa kommer att visa sig fler gånger på ängarna här bredvid. Vid detta tillfälle var de mycket rädda och smet så fort jag kom i närheten.




Torsdagen fick jag ett sms att jag skulle var i Agnebergshallen då det var något på gång under kvällen.

Det var Kropps herr nya tränare som skulle fotograferas. Det skall bli intressant vad Sanjin Bahtijarvic har att tillföra. De personer som jag varit i kontakt med har varit mycket positiva till detta.




Självklart har vi lite vår till från den gångna veckan.


Hade toppen så ses vi på en dator nära dig.

Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar