Instagram

fredag 15 oktober 2010

Höstvecka

Den gångna veckan har det varit frost nästan varje natt. Detta har hjälpt träden på traven att skapa de vackraste färgerna jag sett sedan det grönskade i våras ;-)




Måndagskvällen tillbringade jag med gruppen som går i cirkel och jag strävar med att försöka få dessa att gå framåt......


Nu skojade jag allt till det lite.. 
Det är riktigt roligt när kursdeltagarna börjar använda och fatta det som vi har pratat om de senaste veckorna.
Det är roligt när man börjat ta kommandot över kameran och kan gå ut och TA en bild och inte bara FÅ bilden.

Morgnarna är också fina en vecka som denna, när det finns lite morgondimma som solen bränner bort när dagen gryr.




 Det var med viss saknad jag såg  båten lämna mig kvar på kajen när de stävade ut i den soliga morgonen från Kristineberg


Det fick istället bli en frukostfika från Pinneberget inte fy skam det heller...


Nu samlar vi kraft denna fredags kväll för att i morgon åka till Mölndal för simtävling och söndagens Kroppsmatch men mer om det senare.

Ses på en dator nära dig Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar